onsdag den 3. august 2011

Lidt her, der og alle vegne

På vejen hjem spillede vi igen frisbee golf på samme bane, vi spillede i Bellefontaine lørdag og søndag og både i Bellefontaine og Columbus mandag. Fredag aften var det meningen vi skulle mødes med nogle af Roberts venner i et indkøbscenter, men hans mobil løb tør for strøm (det gør den hver dag) og fordi vi ikke kunne ringe til dem, endte vi med at bruge en time eller halvanden på at lede efter dem for så at give op.
Lørdag morgen kørte vi tilbage til campen for at komme med på personalefotoet. Jeg fik pakket nogle af mine ting til weekendens strabasser og så af sted til et hus vi havde lejet ved en stor sø der hedder ”Indian Lake”. Der var næsten alle os fra campen der havde fået fri, hvilket vil sige otte af os. Der er ikke det store at fortælle om derfra andet end at jeg lærte dem at spille ølbowling og at Pablo fra Spanien var så fuld at vi fik ham til at sove bagi Roberts truck og kørte ham ned for enden af gaden. Næste morgen vågnede han op indenfor og kunne ikke huske noget, så han må have gået tilbage om natten og ikke kunne huske noget af det. Vi var også i huset søndag og havde det sjovt igen søndag aften.
Mandag gjorde vi rent der og sagde farvel til dem vi ikke ville se igen. Så spillede Robert og jeg frisbee golf og kørte tilbage til ham. Om aftenen gik vi rundt i et andet indkøbscenter sammen med en af hans veninder. Tirsdag gik turen så til Cedar Point (USA's største forlystelsespark). Vi kørte afsted 7:30 om morgenen og jeg blev sat af på campen kl. 20. Alt den tid brugte vi på at køre frem og tilbage, spise, stå i kø og prøve seks forlystelser. Jeg synes dog stadig det var det værd, for det var fedt at se parken der, stedet omkring den og de sindssyge forlystelser. En af dem gik fra 0-200 km/t på tre sekunder og flere af dem tog en op i 100 meters højde. Jeg synes der var meget kø der, men amerikanerne sagde at det ikke var så galt.
I øjeblikket er jeg tilbage på campen igen og det er der ikke så meget at skrive om. Jeg kan dog mærke at jeg har brug for det, for at få ladet batterierne op igen, ordne vasketøj, planlægge osv. Det er en sindssyg fed tid og jeg nyder det til fulde så længe det varer. Lige om snart er det vildeste år i mit liv jo ovre og jeg må starte på et nyt kapitel et nyt sted igen, igen, igen, igen, igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar