mandag den 30. august 2010

Klippe, klippe, klistre

Igen i dag skulle tiden på at udsmykke klasselokalerne, så stort set alle af os har lavet et eller andet dumt pynt og der er vist ingen der har syntes særligt godt om det. Men bortset fra det virker mine lærere stadig til at være rigtig flinke og jeg har ikke de store problemer med at kommunikere med dem.

Benjamin havde fødselsdag i går, hvilket blev fejret med morgensang, en stor kage til eftermiddag og at vi tog på noget der hed Italian Street og spise. Der ligger der nogle restauranter der serverer europæisk mad, så det var godt nok bortset fra der var vildt meget løg i alt maden. Vores bøffer var meget røde, men jeg har heldigvis ikke mærket noget til det i maven. Ellers hyggede vi os bare og så film i går eftersom vi også havde været i byen og fejre det lørdag.

I dag trak jeg lige skuldrene op til nakken da jeg vågnede, hvilket resulterede i et stort knæk og en mild hold i nakken i dag. Ret irriterende, for jeg har vildt meget lyst til at lave noget motion, så jeg er helt rastløs lige nu og føler slet ikke jeg kan sidde stille eller slappe af som alle de andre gør. Var ovre i en poolhal inden aftensmad med Benjamin og Andreas, hvor vi spillede snooker. Noget sværere end jeg regnede med, men meget hyggeligt alligevel og et rigtig godt sted:)

Tine og Julie skulle undervise nogle få elever i lørdags - eller det var i hvert fald hvad de havde fået at vide:P Til at starte med skulle de lære noget udenad og det skulle de så sige til et show foran en masse forældre mm. Spændende hvad der kommer af sådanne ting for man ved det aldrig her i Kina. Bagefter underviste de dog. Vi kommer alle til at skulle undervise tre lørdage under opholdet her.

Døjer lidt med halsen, formentlig pga. smog eller en for kort dyne eller begge ting. Ellers er vejret rigtig fint her, men hører der var ned til fem grader derhjemme, så glæder mig over at rende i shorts og t-shirt døgnet rundt. Hyg jer derhjemme:)

1 kommentar:

  1. Fedt lige at få lov til at følge lidt med i hvad de nye på Cathay Future render rundt og har gang i :D

    I må endelig skrive hvis i har brug for nogen form for hjælp eller har nogen spørgsmål.

    Med venlig hilsen
    Kristine (som var afsted på holdet sammen med Maria og Lars) (krikri_c@hotmail.com)

    SvarSlet