fredag den 14. januar 2011

Tid til at sige farvel

Sidste tid på Cathay Future

Så har jeg i dag haft den sidste dag sammen med mine små dejlige børn. Lidt mærkeligt at jeg ikke kommer til at se dem igen, men alting har jo en ende. Det har heldigvis været en god dag, men jeg tror ikke rigtig jeg forstår det lige nu. Det har lidt virket som enhver anden dag, for de er for små til at forstå at jeg ikke kommer tilbage selvom både jeg og lærerne har fortalt dem det. De har bare været ligeså glade og legesyge som de plejer. Det har til gengæld taget lidt hårdt på nogen af de andre, hvilket jeg godt kan forstå når deres børn har forstået det og er begyndt at græde.

Egentlig er jeg jo glad for at jeg ikke skal arbejde der mere, fordi det er ret kedeligt, men jeg kan jo rigtig godt lide børnene. Bliver mærkeligt ikke at være sammen med sammen med sådan nogle små søde børn hele tiden mere. Men på den anden side er der bare heller ikke nok udfordring i det til at jeg ville kunne beskæftige mig med det resten af livet. Må jo bare se frem til at jeg selv får nogen en dag.

Andet

Ellers går tiden bare med at få gjort de sidste ting klar til inden vi skal afsted og lidt tidsfordriv. Går bare og gælder mig til at vi skal ud og rejse og tænker på de sidste ting. Er også begyndt at tænke på hvad jeg skal lave når jeg kommer hjem og jeg ved det ikke rigtig. Har jo ingen form for sikkerhed for at jeg kan kommer til USA, men jeg prøver lige at skrive til dem og høre om der er en realistisk chance for at jeg kan komme afsted. Så jeg har prøvet at skrive til Kenneth omkring at blive ansat på McD igen, så må vi se hvad svar jeg får. Kunne være fedt at komme afsted igen et eller andet sted hen, men jeg er bare nødt til at få noget lønnet arbejde for at kunne blive ved med at have råd til det og det gør det en del sværere. Vi må se hvor jeg ender:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar