søndag den 7. november 2010

Party like in the good old days

Fødselsdage

I den her uge har både Johan og Tine haft fødselsdag. Udover vores fællesgave gav jeg også lige Johan 2 l. risvin, bare for sjov. Onsdag tog vi på Helen's i anledningen af Johans fødselsdag og at der er en gratis fustage fadøl fra 19:30 hver onsdag. Det var dog rimelig uheldigt for vi var ret sultne og Johan, Morten og Benjamin endte med at vente i en time på deres mad.

Johan og jeg havde vores sidste gang lørdagsskole i går, hvilket gik ret godt synes jeg. Det har været meget sjovt at prøve, men det er bare ret irriterende ikke at have særligt meget weekend. Det skyldes dog også at vi har drukket os vildt fulde alle lørdag aftener mens vi har haft det så der ikke har været særlig meget søndag heller. Det samme var tilfældet i går, da vi fejrede Tine og Johans fødselsdag der.

Vi mødtes alle i en spillehal efter Johan og jeg var færdige med lørdagsskole og var der i ca. to timer. Derefter tog vi hen på et madmarked der ligger ret tæt på hvor vi bor og spiste. Det var dog ikke den store succes, for vi kom kvart i otte og der havde mange af dem allerede lukket. Så gik turen hjem, hvor den stod på temafest for før 90'erne. Vi havde lavet en musikliste med musik før det, folk tog tøj på i den stil og Tine og Johan havde bestemt at alle skulle have en hat på. Malenes hat viste sig at være meget sjov fordi den fungerede som en diskokugle.

Mange folk havde også lavet lege: Charlotte og Julie lavede en typisk med at vi skulle ned på vejen og løbe rundt om en ølflaske. Tine og Laura havde lavet en sjov sang, der var nogle lapdance på den sjove måde og jeg lavede en leg hvor Tine og Johan skulle få en bog op at stå på højkant mens de lå på maven med hænderne på ryggen. Samtidig fortæller man publikum noget der gør det rigtig sjovt, som jeg dog ikke vil røbe i tilfælde af at den skal bruges igen et andet sted. Det gjorde det også ekstra sjovt at bogen var blevet skæv, så den næsten ikke kunne stå op på højkant. Det var i det hele taget en rigtig sjov aften!
Da jeg var oppe på toilet kl. 10 i dag stod Mr. Wang (vores vært) med gummihandsker på og ryddede op fra vores fest igen, igen, igen. Den mand er så rar og jeg ved næsten ikke hvad vi skal gøre for at få ham til at lade være. Han peger bare på øllene, imiterer en fuld og smiler. Ellers har jeg ikke fået lavet voldtsomt meget i dag andet end at være i fitness og se på det med militæret. Tror jeg springer over byturen næste weekend og dermed kan se frem til en dejlig afslappende weekend, hvor jeg forhåbentlig kan få sovet godt. Ha det godt derhjemme:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar